Wydział Humanistyczny - aktualności

Sekretariat Wydziału Humanistycznego

 

mgr Justyna Kopaniecka

ul. Teatralna 25; p.107

tel. 095 721 60 35, fax. 095 721 60 36

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Godziny przyjęć interesantów:

od poniedziałku do piątku: 9.00-14.00

 

 

 

Koordynator ds. administracji Wydziału Humanistycznego

mgr Agnieszka Dykas

tel. 95-7216-054

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

Dziekan Wydziału Humanistycznego
prof. nadzw. dr hab. Agnieszka Niekrewicz
ul. Teatralna 25, p.107, tel. 95 721 60 35
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Prodziekan ds. Studenckich
dr Dorota Skrocka
ul. Teatralna 25, p.107, tel. 95 721 60 35
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Prodziekan ds. Organizacji i Rozwoju
dr Jolanta Gebreselassie
ul. Teatralna 25, p.107, tel. 95 721 60 35
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 
Kierownik Zakładu Języka Polskiego
prof. dr hab. Elżbieta Skorupska-Raczyńska
ul. Teatralna 25, bud. 3, p. 3
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. / fax 95 721 60 22, tel. 95 721 60 23

 

Kierownik Zakładu Edukacji
prof. nadzw. dr hab. Beata Orłowska
ul. Teatralna 25, p.213
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.



Kierownik Zakładu Języka Angielskiego
dr Joanna Bobin
ul. Teatralna 25, bud.3, p.5
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Kierownik Zakładu Języka Niemieckiego
dr Joanna Dubiec-Stach
ul. Teatralna 25, bud.3, p.7
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Kierownik Zakładu Kulturoznawstwa
dr Maciej Dudziak

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Kierownik Zakładu Organizacji i Obsługi Rekreacji i Turystyki
dr Arkadiusz Wołoszyn
ul. Teatralna 25, pok. 11
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

tel. / fax 95 721 60 22, tel. 95 721 60 23

Kierownik Zakładu Wychowania Fizycznego
dr Joanna Kuriańska-Wołoszyn
ul. Chopina 52 Hala Sportowa, P. 12
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Księga jakości Wydziału Humanistycznego

Pobierz ten plik (księga jakości WH.doc) księga jakości WH

 

01 Procedura tworzenia, modyfikowania kierunków i zmiany efektów kształcenia i programów kształcenia

Pobierz ten plik (Procedura.pdf) Procedura

Pobierz ten plik (Załącznik nr 1. Wykaz informacji i dokumentów.PDF) Załącznik nr 1. Wykaz informacji i dokumentów

Pobierz ten plik (Załącznik nr 2. Wzór opisu efektów kształcenia.pdf) Załącznik nr 2. Wzór opisu efektów kształcenia

Pobierz ten plik (Załącznik nr 3. Wzór matrycy efektów kształcenia.pdf) Załącznik nr 3. Wzór matrycy efektów kształcenia

Pobierz ten plik (Załącznik nr 4. Program nauczania przedmiotu.pdf) Załącznik nr 4. Program nauczania przedmiotu

Pobierz ten plik (Załącznik nr 5. Tabele sprawdzające program nauczania.pdf) Załącznik nr 5. Tabele sprawdzające program nauczania

Pobierz ten plik (Załącznik nr 6. Program nauczania modułu.pdf) Załącznik nr 6. Program nauczania modułu

Pobierz ten plik (Załącznik nr 7. Tabela sprawdzająca moduł.pdf) Załącznik nr 7. Tabela sprawdzająca moduł

Pobierz ten plik (Załącznik nr 8. Instrukcja.pdf) Załącznik nr 8. Instrukcja

 

02 Procedura opracowania karty przedmiotu modułu

Pobierz ten plik (PROCEDURA OPRACOWANIA SYLABUSA PRZEDMIOTU.pdf) PROCEDURA OPRACOWANIA SYLABUSA PRZEDMIOTU

Pobierz ten plik (Załącznik nr 1 - Wzór karty przedmiotu.pdf) Załącznik nr 1 - Wzór karty przedmiotu

Pobierz ten plik (Załącznik nr 2 - wzór karty modułu.pdf) Załącznik nr 2 - wzór karty modułu

Pobierz ten plik (Załącznik nr 3 - Tabele sprawdzające program przedmiotu.pdf) Załącznik nr 3 - Tabele sprawdzające program przedmiotu

Pobierz ten plik (Załącznik nr 4 - Tabela sprawdzająca kartę modułu.pdf) Załącznik nr 4 - Tabela sprawdzająca kartę modułu

Pobierz ten plik (Załącznik nr 5 - Instrukcja uzupełnienia formularza programu przedmiotu.pdf) Załącznik nr 5 - Instrukcja uzupełnienia formularza programu przedmiotu

 

03 Procedura planowania działalności dydaktycznej

Pobierz ten plik (PROCEDURA PLANOWANIA DZIAŁALNOŚCI DYDAKTYCZNEJ.pdf) PROCEDURA PLANOWANIA DZIAŁALNOŚCI DYDAKTYCZNEJ

Pobierz ten plik (załącznik nr 1, wzór tabeli grup.pdf) załącznik nr 1, wzór tabeli grup

 

04 Procedura rekrutacji

Pobierz ten plik (PROCEDURA REKRUTACJI.pdf) PROCEDURA REKRUTACJI

Pobierz ten plik (Załacznik nr 1. Warunki rekrutacji - nowa matura.pdf) Załacznik nr 1. Warunki rekrutacji - nowa matura

Pobierz ten plik (Załacznik nr 2. Warunki rekrutacji - stara matura.pdf) Załacznik nr 2. Warunki rekrutacji - stara matura

Pobierz ten plik (Załacznik nr 3. Warunki rekrutacji - II stopień.pdf) Załacznik nr 3. Warunki rekrutacji - II stopień

 

05 Procedura przeprowadzania egzaminów i zaliczeń

Pobierz ten plik (PROCEDURA PRZEPROWADZANIA EGZAMINÓW I ZALICZEŃ.pdf) PROCEDURA PRZEPROWADZANIA EGZAMINÓW I ZALICZEŃ

 

06 Procedura ankietyzacji

Pobierz ten plik (PROCEDURA ANKIETYZACJI.pdf) PROCEDURA ANKIETYZACJI

Pobierz ten plik (Załącznik nr 1  - wzór ankiety oceny nauczyciela akademickiego.pdf) Załącznik nr 1 - wzór ankiety oceny nauczyciela akademickiego

 

07 Procedura wyboru przez studenta modułu lub przedmiotu obieralnego

Pobierz ten plik (PROCEDURA UDZIAŁU STUDENTÓW W ZAJĘCIACH DO WYBORU.pdf) PROCEDURA UDZIAŁU STUDENTÓW W ZAJĘCIACH DO WYBORU

 

08 Procedura wyboru specjalności

Pobierz ten plik (PROCEDURA WYBORU SPECJALNOŚCI.pdf) PROCEDURA WYBORU SPECJALNOŚCI

Pobierz ten plik (DEKLARACJA SPECJALIZACJI - filologia - j. angielski.pdf) DEKLARACJA SPECJALIZACJI - filologia - j. angielski

Pobierz ten plik (DEKLARACJA SPECJALIZACJI - filologia polska.pdf) DEKLARACJA SPECJALIZACJI - filologia - j. niemiecki

Pobierz ten plik (DEKLARACJA SPECJALIZACJI - filologia polska.pdf) DEKLARACJA SPECJALIZACJI - filologia polska

Pobierz ten plik (DEKLARACJA SPECJALIZACJI - filologia polska.pdf) DEKLARACJA SPECJALIZACJI - pedagogika

 

09 Procedura odbywania i dokumentowania praktyk zawodowych

Pobierz ten plik (PROCEDURA ODBYWANIA I DOKUMENTOWANIA PRAKTYK ZAWODOWYCH.pdf) PROCEDURA ODBYWANIA I DOKUMENTOWANIA PRAKTYK ZAWODOWYCH

Pobierz ten plik (Załącznik nr 1 - Oświadczenie o przyjęciu studenta na praktykę.pdf) Załącznik nr 1 - Oświadczenie o przyjęciu studenta na praktykę

Pobierz ten plik (Załącznik nr 2 - Oświadczenie o zatrudnieniu zgodnym z kierunkiem studiów.pdf) Załącznik nr 2 - Oświadczenie o zatrudnieniu zgodnym z kierunkiem studiów

Pobierz ten plik (załącznik nr 3 - podanie.pdf) załącznik nr 3 - podanie

Pobierz ten plik (Załącznik nr 4 - Regulamin praktyk.pdf) Załącznik nr 4 - Regulamin praktyk

Pobierz ten plik (Załącznik nr 5 - Programy praktyk.pdf) Załącznik nr 5 - Programy praktyk

Pobierz ten plik (Załącznik nr 6 - Roczne sprawozdanie z praktyk.pdf) Załącznik nr 6 - Roczne sprawozdanie z praktyk

 

10 Procedura przyznawania indywidualnej organizacji studiów

Pobierz ten plik (PROCEDURA PRZYZNAWANIA INDYWIDUALNEJ ORGANIZACJI STUDIÓW.pdf) PROCEDURA PRZYZNAWANIA INDYWIDUALNEJ ORGANIZACJI STUDIÓW

Pobierz ten plik (Załącznik nr 1 - Wniosek o przyznanie indywidualnej organizacji studiów.pdf) Załącznik nr 1 - Wniosek o przyznanie indywidualnej organizacji studiów

Pobierz ten plik (Załącznik nr 2 - Zestawienie form i terminów zaliczeń z poszczególnych przedmiotów.pdf) Załącznik nr 2 - Zestawienie form i terminów zaliczeń z poszczególnych przedmiot

 

11 Procedura wydawania decyzji przez Dziekana

Pobierz ten plik (PROCEDURA WYDAWANIA PRZEZ DZIEKANA DECYZJI W INDYWIDUALNYCH SPRAWACH STUDENCKICH.pdf) PROCEDURA WYDAWANIA PRZEZ DZIEKANA DECYZJI W INDYWIDUALNYCH SPRAWACH STUDENCKICH

Pobierz ten plik (Załącznik nr 1. Podjecie studiow na drugiej specjalnosci.pdf) Załącznik nr 1. Podjecie studiow na drugiej specjalnosci

Pobierz ten plik (Załącznik nr 2. Zmiana specjalnosci w ramach kierunku studiow.pdf) Załącznik nr 2. Zmiana specjalnosci w ramach kierunku studiow

Pobierz ten plik (Załącznik nr 3. Zmiana formy studiow.pdf) Załącznik nr 3. Zmiana formy studiow

Pobierz ten plik (Załącznik nr 4. Indywidualny plan studiow.pdf) Załącznik nr 4. Indywidualny plan studiow

 

12 Procedura wydawania decyzji przez Rektora

13 Procedura skreślenia studenta z listy studentów

14 Procedura przyznawania świadczeń pomocy materialnej

15 Procedura zwalniania studentów z opłat

16 Procedura antyplagiatowa

17 Procedura dyplomowania

18 Procedura oceny realizacji założonych efektów kształcenia

19 Procedura hospitacji zajęć

20 Procedura oceny nauczyciela akademickiego

Strona w budowie

Szanowni Państwo,

nasza Uczelnia przystąpiła do programu  pn. Koncepcja edukacji wojskowej studentów
w ramach Legii Akademickiej
, zaproponowanego przez Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz  Ministra Obrony Narodowej. Działanie będzie realizowane  w semestrze letnim obecnego roku akademickiego. Celem programu jest edukacja wojskowa studentów i przygotowania przyszłego korpusu oficerskiego. Proces dydaktyczny w ramach Legii Akademickiej obejmuje trzy moduły realizowane w ramach czterech semestrów i dwóch (lub trzech) przerw wakacyjnych, z ogólnym założeniem realizacji większości treści teoretycznych w ramach procesu dydaktycznego poza programem kształcenia na danym kierunku prowadzonym w uczelni, a następnie zajęć praktycznych w jednostkach szkolnictwa wojskowego i jednostkach wojskowych. Program od samego początku ukierunkowany będzie na przekazanie treści dostosowanych do poziomu korpusu oficerów. Takie założenie pozwoli na maksymalne skrócenie procesu szkoleniowego zwłaszcza w ramach ostatniego modułu przygotowującego do egzaminu na oficera. Do programu przystąpić będzie mógł student uczelni publicznej i niepublicznej dowolnego roku studiów, który posiada obywatelstwo polskie.
W pierwszej kolejności odbędzie się szkolenie w ramach modułu podstawowego, który to moduł szkolenia będzie realizowany w czasie pierwszego semestru. Zasadniczym jego celem będzie opanowanie wiedzy i umiejętności z zakresu tematyki wojskowej niezbędnej do odbycia szkolenia
w warunkach poligonowych.

Osoby, które chcą udział w programie, proszę o zgłaszanie się do sekretariatu Wydziału Humanistycznego do 7 listopada.

                    

                                                                                 

        Z poważaniem

       dr hab. Agnieszka A. Niekrewicz

 

 

 

Rozstrzygnięcie Konkursu na przyznanie dotacji dla młodych naukowców
Akademii im. Jakuba z Paradyża

  1. Podstawowym celem konkursu na przyznanie dotacji dla młodych naukowców Akademii
    im. Jakuba z Paradyża był podział środków na finansowanie konkretnych badań naukowych
    lub prac rozwojowych i/lub ich efektów oraz zadań z nimi związanych, służących rozwojowi młodych naukowców.
  2. W konkursie mógł wziąć udział pracownik Wydziału, który zgodnie z definicją młodego naukowca, o której mowa w art. 2 pkt 19 ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o zasadach finansowania nauki (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 2045 ze zm.), nie przekroczył 35 roku życia w roku składania wniosku.
  3. W związku z powyższym w wyniku oceny merytorycznej wniosków pracowników Wydziału Humanistycznego, dnia 27 grudnia 2017 r. Komisja konkursowa zaopiniowała pozytywnie przyznanie dofinasowania na badania naukowe oraz zadania z nimi związane Pani:

dr hab. Lechosławowi Joczowi – 2500 zł;

dr Maciejowi Dudzie – 2100 zł;

dr Anecie Baranowskiej – 1000 zł;

dr Annie Dobrychłop – 1000 zł;  

 

                                                                                   Dziekan Wydziału Humanistycznego
                                                                                          prof. nadzw. dr hab. Agnieszka Niekrewicz

Lokalizacja

Kontakt

Back to top