
PLAN ZAJĘĆ
sem. zimowy r.a. 2020/2021
WSZYSTKIE ZAJĘCIA OD 25 PAŹDZIERNIKA 2020 r. SĄ PROWADZONE W SYSTEMIE ONLINE !!!
STUDIA STACJONARNE / STACJONARNE 26 PLUS
kierunek: ADMINISTRACJA
kierunek: BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
Bezpieczeństwo narodowe I stopień.docx
Bezpieczeństwo narodowe II stopień.docx
kierunek: KRYMINOLOGIA STOSOWANA
UWAGA!!! Zmiana dnia w planie !!!
W dniu 7.04.2021r. odbędą się zajęcia poniedziałkowe I tygodnia zajęć
W dniu 16.06.2021r. odbędą się zajęcia piątkowe I tygodnia zajęć
ZAJĘCIA Z JĘZYKA ROSYJSKIEGO ODBĘDĄ SIĘ W KAŻDY PONIEDZIAŁEK OD 19 X 2020 (pierwsze zajęcia bezpośrednio przy ul. Teatralnej 25) W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH DLA WSZYSTKICH KIERUNKÓW:
I stopień
I rok 14.45-15.15
II rok 15.30-16.30
II stopień
I rok 16.45-17.45
Uwaga Studenci I roku !!!
Przedmiot Wychowanie fizyczne jest przedmiotem obowiązkowym dla studentów studiów stacjonarnych oraz stacjonarnych 26plus I stopnia wszystkich kierunków.
PLANY MOGĄ ULEC ZMIANIE !!!
Informacje o zmianach w planie zajęć (odwoływane, przekładane zajęcia) będą umieszczane na indywidualnych kontach studentów w Wirtualnym Dziekanacie (eHMS).
Ostatnia aktualizacja: 09.11.2020
STUDIA NIESTACJONARNE
kierunek: ADMINISTRACJA
Administracja niestacjonarne- I stopień.docx
Administracja niestacjonarne- II stopień.docx
kierunek: BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
Bezpieczeństwo narodowe NS I stopień.docx
Bezpieczeństwo narodowe NS II stopień.docx
kierunek: KRYMINOLOGIA STOSOWANA
PLANY MOGĄ ULEC ZMIANIE !!!
Informacje o zmianach w planie zajęć (odwoływane, przekładane zajęcia) będą umieszczane na indywidualnych kontach studentów w Wirtualnym Dziekanacie (eHMS).
Ostatnia aktualizacja:17.10.2020
Praktyki Studenckie na Wydziale Administracji i Bezpieczeństwa Narodowego
Studenci studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, odbywający studia na kierunkach prowadzonych na Wydziale Administracji i Bezpieczeństwa Narodowego, zobowiązani są odbyć praktyki zawodowe.
Szczegółowe informacje dotyczące programu praktyki, jej celów, wymiaru i obowiązków studentów zawiera Regulamin Praktyk Zawodowych oraz Program Praktyk dla poszczególnych kierunków studiów.
Opiekunowie praktyk
- wszystkie dyżury odbywają się w trybie zdalnym
Opiekun praktyk na kierunku ADMINISTRACJA
dr Mariusz Macudziński
pokój 211
e-mail: m.macudzinski@op.pl
Dyżury dla studentów: wtorek 13.00-13.45
Sposób prowadzenia dyżuru: MS Teams
Opiekun praktyk na kierunku BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
dr Andrzej Skwarski
pokój 206
e-mail: askwarski@ajp.edu.pl
Dyżury dla studentów: II tydzień wtorek, godz. 10.00-11.45
Sposób prowadzenia dyżuru: MS Teams
Opiekun praktyk na kierunku KRYMINOLOGIA STOSOWANA
dr Rober Słabuszewski
pokój 225
e-mail: slabuszewski@poczta.onet.pl
Dyżury dla studentów: wtorek, godz. 19.15-20.00
Sposób prowadzenia dyżuru: MS Teams
TOK POSTĘPOWANIA:
KROK 1: Student, w celu odbycia praktyki, znajduje we własnym zakresie jednostkę administracji publicznej, instytucję lub przedsiębiorstwo dające gwarancję zrealizowania założeń programowych praktyki lub korzysta z możliwości realizacji praktyk w instytucji, z którą WAiBN ma podpisane porozumienie.
KROK 2: Po dokonaniu wyboru podmiotu przyjmującego go na praktykę, student zobowiązany jest do:
a) pobrania dwóch egzemplarzy druku porozumienia o organizację praktyk ze strony internetowej,
b) wypełnienia obu egzemplarzy porozumienia w zakresie: dokładnej nazwy organizatora praktyki, osoby upoważnionej do reprezentowania tego organizatora w sprawach związanych z praktykami studenckimi, siedziby organizatora praktyki oraz terminu odbywania praktyki,
c) wykupienia ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania praktyki,
d) złożenia w dziekanacie wypełnionych egzemplarzy porozumienia celem uzyskania zgody Dziekana na odbycie praktyki u wskazanego organizatora i okazanie dokumentu potwierdzającego wykupienie ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania praktyki.
Student, zobowiązany jest dokonać wyżej wymienionych czynności do:
- 30 listopada I semestru (w związku z zaliczeniem I semestru studiów I stopnia na kierunku administracja) lub do 30 kwietnia II oraz IV semestru (w związku z zaliczeniem III semestru studiów I stopnia i III semestru studiów II stopnia na kierunku administracja oraz V semestru studiów I stopnia na kierunku administracja) lub do 20 grudnia I oraz III semestru (w związku z zaliczeniem II semestru studiów I stopnia i II semestru studiów II stopnia oraz IV semestru studiów I stopnia na kierunku administracja)
- 30 kwietnia II semestru oraz IV semestru (w związku z zaliczeniem III semestru studiów I i II stopnia oraz V semestru studiów I stopnia na kierunku bezpieczeństwo narodowe) lub do 20 grudnia I semestru (w związku z zaliczeniem II semestru studiów II stopnia na kierunku bezpieczeństwo narodowe) albo
- 30 listopada I semestru (w związku z zaliczeniem I semestru studiów na kierunku kryminologia stosowana) lub do 30 kwietnia II oraz IV semestru (w związku z zaliczeniem III i V semestru studiów na kierunku kryminologia stosowana) lub do 20 grudnia I oraz III semestru (w związku z zaliczeniem II i IV semestru studiów na kierunku kryminologia stosowana)
dotyczy studentów rozpoczynających rok akademicki 1 października albo
- do 20 grudnia II oraz IV semestru (w związku z zaliczeniem III i V semestru studiów na kierunku kryminologia stosowana) - dotyczy studentów rozpoczynających rok akademicki 1 lutego
danego roku akademickiego (tj. przed rozpoczęciem praktyki) w dziekanacie dokumentów, o których mowa w pkt. c i d, celem uzyskania zgody opiekuna na odbycie praktyki we wskazanym miejscu lub uzyskania opinii w sprawie zwolnienia z praktyki.
Wydziałowy opiekun praktyk informuje studentów ogłoszeniem na stronie internetowej o możliwości odebrania podpisanych porozumień.
KROK 3: Student pobiera w dziekanacie: porozumienie, indywidualne skierowanie (na życzenie instytucji przyjmującej na praktykę) oraz STUDENCKĄ KARTĘ PRAKTYK, z którymi to udaje się do instytucji przyjmującej go na praktyki.
Zobowiązany jest jednocześnie do dołączenia do w/w dokumentów Regulaminu praktyk, Programu praktyk oraz ankiety ewaluacyjnej dla pracodawców, które dostępne są do pobrania na stronie internetowej Wydziału.
KROK 4: Opiekun praktyk lub przełożony studenta w instytucji przyjmującej, wypełnia KARTĘ PRAKTYK w części dla niego przeznaczonej.
KROK 5: Student wypełnia KARTĘ PRAKTYK w części dla niego przeznaczonej.
KROK 6: W wyznaczonym terminie (ogłoszenie na stronie internetowej Wydziału), student zdaje wydziałowemu opiekunowi praktyk, prawidłowo wypełnioną STUDENCKĄ KARTĘ PRAKTYK oraz ANKIETĘ EWALUACYJNĄ.
W PRZYPADKU GDY STUDENT CHCE ODBYĆ PRAKTYKĘ W INNEJ FORMIE
KROK 1: Student pobiera ze strony internetowej Wniosek Nr 4, wypełnia go i wraz z odpowiednimi załącznikami dostarcza w terminach wskazanych jak wyżej, tj. określonych dla TOKU POSTĘPOWANIA, Krok 2, lit. d, do dziekanatu w celu uzyskania zgody Dziekana.
KROK 2: Po uzyskaniu zgody student pobiera w dziekanacie STUDENCKĄ KARTĘ PRAKTYK, którą wypełniają student i pracodawca w częściach dla nich przeznaczonych.
KROK 3: W wyznaczonym przez opiekuna praktyk terminie (ogłoszenie na stronie) student składa do opiekuna praktyk prawidłowo wypełnioną STUDENCKĄ KARTĘ PRAKTYK oraz ANKIETĘ EWALUACYJNĄ.
Dokumenty niezbędne do podjęcia i realizacji praktyk studenckich dla studentów Wydziału Administracji i Bezpieczeństwa Narodowego
rozpoczynających studia w r.a. 2019/2020 oraz 2020/2021
na kierunku: Administracja, Bezpieczeństwo Narodowe, Kryminologia stosowana
1a. Regulamin praktyk - dla rozpoczynających studia 1.10.2020
1b. Regulamin praktyk - dla rozpoczynających studia 1.10.2019
Załącznik nr 1 do Regulaminu praktyk - porozumienie.doc
Załącznik nr 2 do Regulaminu praktyk - skierownanie na praktykę.doc
Załącznik nr 3 do Regulaminu praktyk - oświadczenie o przyjęciu na praktykę.doc
Załącznik nr 4 do Regulaminu praktyk - wniosek o odbycie praktyki w innym terminie.doc
Załącznik nr 5a do Regulaminu praktyk - karta praktyki ADM I stopień.docx
Załącznik nr 5b do Regulaminu praktyk - karta praktyki ADM II stopień.docx
Załącznik nr 5c do Regulaminu praktyk - karta praktyki BN I stopień.docx
Załącznik nr 5d do Regulaminu praktyk - karta praktyki BN II stopień.docx
Załącznik nr 5e do Regulaminu praktyk - karta praktyki KS I stopień.docx
2. Oświadcznie o zatrudnieniu zgodnym z kierunkiem studiów
3. Ankieta ewaluacyjna dla pracodawców
4a. Program praktyk I stopień ADM
4b. Program praktyk II stopień ADM
4c. Program praktyk I stopień BN
4dc. Program praktyk II stopień BN
4e. Program praktyk I stopień KS
Lista firm z porozumieniami dla kierunku Bezpieczństwo Narodowe.doc
Dokumenty niezbędne do podjęcia i realizacji praktyk studenckich dla studentów Wydziału Administracji i Bezpieczeństwa Narodowego
rozpoczynających studia w r.a. 2018/2019
na kierunku: Administracja, Bezpieczeństwo Narodowe, Kryminologia stosowana
1a. Regulamin praktyk - dla rozpoczynających studia 1.10.2018
2. Załącznik nr 1 do Regulaminu praktyk - Porozumienie
3. Oświadcznie o zatrudnieniu zgodnym z kierunkiem studiów
4. Wniosek o zaliczenie części lub całości praktyki
5. Wniosek o zgodę na odbycie praktyki w innym terminie
6. Ankieta ewaluacyjna dla pracodawców
7a. Ankieta dla pracodawców - I stopień ADM
7b. Ankieta dla pracodawców - II stopień ADM
7c. Ankieta dla pracodawców - I stopień BN
7d. Ankieta dla pracodawców - II stopień BN
7e. Ankieta dla pracodawców - I stopień KS
8. Program praktyk I stopnia ADM
9. Program praktyk II stopień ADM
10. Program praktyk I stopnia BN
11. Program praktyk II stopień BN
12. Program praktyk I stopień KS
Lista firm z porozumieniami dla kierunku Bezpieczństwo Narodowe.doc
Semestr zimowy r.a. 2020/2021
Sesja egzaminacyjna: | 05.02.2021 | - | 13.02.2021 |
Sesja poprawkowa: | 24.02.2021 | - | 09.03.2020 |
Ostateczny termin wprowadzenia ocen z zaliczeń do protokołu elektronicznego mija z dniem 04.02.2021r.
Ostateczny termin wprowadzenia ocen po sesji egzaminacyjnej do protokołu elektronicznego mija z dniem 18.02.2021r.
Ostateczny termin wprowadzenia ocen z zaliczeń i egzaminów poprawkowych do protokołu elektronicznego mija z dniem 09.03.2021 r.
Semestr letni r.a. 2020/2021
Sesja egzaminacyjna: | 18.06.2021 | - | 01.07.2021 |
Sesja poprawkowa: | 01.09.2021 | - | 14.09.2021 |
Ostateczny termin wprowadzenia ocen z zaliczeń do protokołu elektronicznego mija z dniem 17.06.2021r.
Ostateczny termin wprowadzenia ocen po sesji egzaminacyjnej do protokołu elektronicznego mija z dniem 01.07.2021r.
Ostateczny termin wprowadzenia ocen z zaliczeń i egzaminów poprawkowych do protokołu elektronicznego mija z dniem 14.09.2021 r.
Harmonogram sesji do pobrania
Ostatnia aktualizacja: 18.06.2020r.
SESJA EGZAMINACYJNA
ADMINISTRACJA - sesja egzaminacyjna sem. zimowy r.a. 2020-2021
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE - sesja egzaminacyjna sem. zimowy r.a. 2020-2021
KRYMINOLOGIA STOSOWANA - sesja egzaminacyjna sem. zimowy r.a. 2020-2021
SESJA POPRAWKOWA
ADMINISTRACJA - sesja egzaminacyjna poprawkowa sem. letni r.a. 2019-2020
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE - sesja egzaminacyjna poprawkowa sem. letni r.a. 2019-2020
KRYMINOLOGIA STOSOWANA - sesja egzaminacyjna poprawkowa sem. letni r.a. 2019-2020
Polityka zagraniczna Polski - SESJA POPRAWKOWA.doc
PRAWA I OBOWIĄZKI
1. Indywidualna organizacja studiów.doc
2. Podjecie studiów na drugiej specjalności.doc
3. Zmiana specjalności w ramach kierunku studiów.doc
4. Podjęcie studiów na drugim kierunku.doc
5. Zmiana kierunku studiów.doc
6. Przeniesienie do innej uczelni.doc
7. Przeniesienie z innej uczelni.doc
9. Oświadczenie o rezygnacji.doc
10. Oświadczenie o zmianie nazwiska, adresu.doc
ZALICZENIE SEMESTRU I ROKU STUDIÓW
11. Rejestracja z długiem kredytowym.doc
ZALICZENIA
EGZAMINY
14. Usprawiedliwienie nieobecnosci na egzaminie.doc
RYGORY
15. Powtarzanie semestru lub roku.doc
URLOPY
PRAKTYKI
19. Odbycie praktyki w innym terminie.doc
PRACA DYPLOMOWA/EGZAMIN DYPLOMOWY
21. Przedłużenie terminu złożenia pracy dyplomowej.doc
22. Indywidualny termin egzaminu dyplomowego.doc
23. Wyznaczenie drugiego terminu egzaminu dyplomowego.doc
INNE
24. Oświadczenie o zmianie promotora.doc
26. Zmiana grupy ćwiczeniowej - lab..doc
28. Wniosek o uchylenie decyzji.doc
29. Wniosek o dyplom w języku obcym.doc
Wszystkie konsultacje odbywają się w trybie zdalnym
Administracja studia I stopnia
I rok - dr Bogna Wach
dyżur: I tydzień wtorek, godz. 10.00-11.30
Sposób prowadzenia dyżuru: MS Teams
pokój 214 , blok 7
email: bwach@ajp.edu.pl
II i III rok - dr Łukasz Budzyński
dyżur: każdy wtorek, godz. 10.00-10.45
Sposób prowadzenia dyżuru: MS Teams
pokój 210 , blok 7
email: lbudzynski@ajp.edu.pl
Administracja studia II stopnia
I i II rok- dr Piotr Krzyżanowski
dyżur: II tydzien wtorek, godz. 10.00-11.30
Sposób prowadzenia dyżuru: kontakt przez e-mail
pokój 214, blok 7
email: krzyzanowskipiotr2@gmail.com
Bezpieczeństwo Narodowe studia I stopnia
I rok - mgr Waldemar Kaak
dyżur: każdy wtorek, godz. 15.30-16.15
Sposób prowadzenia dyżuru: kontakt przez e-mail
Pokój 406, blok 8
email: wkaak@ajp.edu.pl
II i III rok - dr Juliusz Sikorski
dyżur: I tydzień wtorek, godz. 13.45-15.15
Sposób prowadzenia dyżuru: MS Teams
pokój 225, blok 7
email: jsikorski@ajp.edu.pl
Bezpieczeństwo Narodowe studia II stopnia
I i II rok - dr Tomasz Marcinkowski
dyżur: wtorek, godz. 10.00-10.45
Sposób prowadzenia dyżuru: MS Teams
pokój 206, blok 7
email: t_marcinkowski@poczta.onet.pl
Kryminologia stosowana studia I stopnia
I rok - dr Sylwia Gwoździewicz
dyżur: II tydzień wtorek, godz. 11.45-13.15
Sposób prowadzenia dyżuru: MS Teams https://teams.microsoft.com/l/channel/19%3ad84788846c374922b4c1bae9c2d817b2%40thread.tacv2/Og%25C3%25B3lny?groupId=ae5e104f-edd4-4bed-aec9-c70864836a47&tenantId=7863cc89-301a-4139-bb6b-b7df93f3e364 kod zespołu na TEAMS- ni24l1h
pokój 225, blok 7
e-mail: sgwozdziewicz@ajp.edu.pl
II rok - dr Andrzej Skwarski
dyżur: II tydzień wtorek, godz. 10.00-11.45
Sposób prowadzenia dyżuru: MS Teams
pokój 206, blok 7
email: askwarski@ajp.edu.pl
Przewodnicząca koła: lic. Anna Płusa, studentka II roku II stopnia na kierunku administracja
Pozostali członkowie: 4
Opiekun koła: dr Karol Siemaszko
Zakres działania: rozwijanie warsztatu naukowego, pogłębianie i doskonalenie wiedzy z zakresu historii prawa, administracji i myśli politycznej, w dalszej perspektywie przygotowanie publikacji studenckich
Planowane spotkania koła: marzec 2020, kwiecień 2020, maj 2020, czerwiec 2020
Planowane wydarzenia: współpraca przy organizacji Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Polskie rewolucje i przełomy. Od konfederacji barskiej do roku 1989” 28.04.2020. Członkowie koła będą moderować sesję studencko – doktorancką
Sprawozdanie z działalności
Studenckiego Koła Naukowego Historii Prawa, Administracji i Myśli Politycznej
Studenckie Koło Naukowe Historii Prawa, Administracji i Myśli Politycznej zostało powołane na Wydziale Administracji i Bezpieczeństwa Narodowego w maju 2019 roku. Pierwszą przewodniczącą koła została lic. Anna Płusa, wówczas studentka II roku II stopnia na kierunku administracja. Opiekunem koła został dr Karol Siemaszko.
Celem Koła jest pogłębianie wiedzy z zakresu historii prawa, administracji i myśli politycznej i rozwijanie warsztatu naukowego, a także wymiana poglądów na interesujące studentów tematy. Członkami koła mogą zostać studenci wszystkich kierunków prowadzonych na Wydziale, zainteresowani zagadnieniami z zakresu historii prawa, administracji i myśli politycznej.
Dotychczas zorganizowano spotkania członków koła, w maju, czerwcu, październiku, grudniu 2019 roku oraz w lutym 2020 roku. Pierwsze spotkanie w nowym roku akademickim 2020/2021 odbędzie się 8 października 2020 roku. W trakcie tego zebrania zostanie wybrany nowy przewodniczący koła.
Członkowie koła brali udział w przygotowaniach do Konferencji Naukowej „Polskie rewolucje i przełomy. Od konfederacji barskiej po rok 1989”. Termin konferencji został przesunięty z kwietnia bieżącego roku na listopad z uwagi na epidemię COVID – 19.
Członek koła Anna Rogalska w roku akademickim 2019/2020 przygotowała artykuł „Misja urzędnika publicznego. Od koncepcji dobra wspólnego do Public governance”, który został złożony do czasopisma „Studia Administracji i Bezpieczeństwa”. Artykuł uzyskał pozytywne recenzje i zostanie opublikowany w kolejnym numerze czasopisma. Członek koła studentka Natalia Cybul (kierunek Kryminologia Stosowana) roku 2019/2020 pracowała artykułem poświęconym poglądom C. Lombroso na przestępczość kobiet. Artykuł w założeniu ma stanowić część tomu pokonferencyjnego.
W roku akademickim 2020/2021 członkowie koła planują rozpocząć projekt opracowania „Małego pitavala gorzowskiego” zawierającego zbiór najciekawszych spraw karnych rozpoznanych przez Sąd Okręgowy w Gorzowie Wielkopolskim w latach 1945 – 1950. W założeniu projekt ten ma przyczynić się do przybliżenia i spopularyzowania wiedzy na temat powojennego sądownictwa w Gorzowie Wielkopolskim i jego orzecznictwa. Zamierzeniem członków koła w dłuższej perspektywie czasowej jest przygotowanie w/w materiałów do publikacji.
Dr Karol Siemaszko
Opiekun koła
Spotkanie organizacyjne - ogłoszenie
Regulamin Studenckiego Koła Naukowego Historii Prawa, Administracji i Myśli Politycznej
Skład Koła naukowego:
Prezes – Szymon Parchimowicz
W-ce Prezes – Karolina Terlińska
Sekretarz – Nikola Wojciechowska
Skarbnik – Agata Bielawska
Studenckie Koło Nauk Prawnych < K – Lex> zostało wpisane do rejestru studenckich kół naukowych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w grudniu 2005 r. Studenci zrzeszeni w Kole byli m.in. organizatorami w 2006r. debaty na temat uprawnień Policji w państwie demokratycznym, z udziałem m.in. reprezentantów Prokuratury oraz uczniów gorzowskich szkół średnich. W 2009 r., w związku z uruchomieniem studiów 1 stopnia na kierunku < Bezpieczeństwo Narodowe>, Koło rozszerzyło swój profil działalności, co znalazło wyraz w zatwierdzonej przez Rektora PWSZ zmianie nazwy na – Studenckie Koło Nauk Prawnych i Bezpieczeństwa Narodowego. W nowej formule, w 2010r. studenci zorganizowali m. in. konkurs wiedzy o Konstytucji RP dla uczniów szkół średnich, a także 10 grudnia 2010r. w Światowym Dniu Praw Człowieka organizowali zbieranie podpisów o uwolnienie więźniów sumienia w wybranych państwach, m. in. w sprawie pani Aung San Suu Kyi z Birmy ( Myanma), przywódczyni opozycyjnej, zdelegalizowanej przez reżim wojskowy Narodowej Ligi na rzecz Demokracji (NLD), przebywającej do 2012r. w areszcie domowym. Członkowie Koła w tym samym roku byli także obserwatorami na rozprawie w Trybunale Konstytucyjnym RP w Warszawie. W roku 2011 Koło było organizatorem spotkania z żołnierzami jednej z kolejnych zmian Polskiego Kontyngentu Wojskowego w ramach operacji ISAF (pod egidą Sojuszu Północnoatlantyckiego) w Islamskiej Republice Afganistanu. Odbyli także wyjazd studyjny do Wędrzyna, zapoznając się z aktualnym przeznaczeniem szkoleniowym terenów poligonowych oraz informacją o skutkach pobytu do 1992r. armii radzieckiej/ rosyjskiej. W 2013r. studenci zrzeszeni w Kole pomagali w zorganizowaniu I Forum Administracji, a w jego ramach cyklu prezentacji poświęconych prawom człowieka, w tym Europejskiej Konwencji o Ochronie Praw Człowieka i Podstawowych Praw Wolności z 1950r. W 2014r. Koło było organizatorem seminarium dotyczącego funkcjonowania w praktyce regulacji zawartych w Ustawie o ochronie praw zwierząt w 1997r., z udziałem osób z terenu miasta Gorzowa Wlkp. zajmujących się tą tematyką. W marcu 2015r. studenci zorganizowali seminarium dotyczące wolności religijnej w Polsce i na świecie, a w kwietniu 2015r. partycypowali w studenckiej części ogólnopolskiej konferencji naukowej poświęconej różnym wymiarom bezpieczeństwa, organizowanej przez Wydział Administracji i Bezpieczeństwa Narodowego naszej Uczelni – w charakterze referentów. Niezależnie od powyżej opisanych inicjatyw, - aspektem o istotnej doniosłości w funkcjonowaniu Koła, jest działalność samokształceniowa należących do niego studentek oraz studentów.
Od 3 listopada 2015r. prezesem SKNP i BN jest Szymon Parchimowicz, wiceprezesem – Karolina Terlińska, sekretarzem – Nikola Wojciechowska, a skarbnikiem – Agata Bielawska.
Od początku działalności Koła jego opiekunem jest dr hab., prof. nadzw. Paweł Adrian Leszczyński, kierownik Katedry Problemów Bezpieczeństwa Europy Północnej i Środkowo – Wschodniej na Wydziale Administracji i Bezpieczeństwa Narodowego Uczelni.
Opracował: Paweł A. Leszczyński