Inteligentny produkt a potrzeba zmiany tradycyjnej koncepcji marketingowej produktu

Realizujący: dr hab. prof. AJP Jolanta Witek, dr hab. Marzena Frankowska US

Zmiany następujące w przemyśle (czwarta rewolucja przemysłowa),  związane z integracją świata rzeczywistego ze światem wirtualnym poprzez zastosowanie Systemów Cyber-Fizycznych oraz Internetu Rzeczy powodują, że ewolucji ulega nie tylko proces wytwarzania, ale i również sama koncepcja produktu oraz sposoby jego użytkowania. Celem badań jest wykazanie luki poznawczej i badawczej w obecnie stosowanej marketingowej koncepcji produktu. Koncepcyjny charakter badań został poparty wynikami badań wtórnych i ma służyć wzbudzeniu dyskusji na temat uwspółcześnienia marketingowej koncepcji produktu uwzględniającej zarówno produkty tradycyjne, jak i inteligentne.

Menu dostępności:

Kontrast

Zwiększ rozmiar tekstu

Zwiększ odstęp liter

Używaj czcionek przyjaznych dla dyslektyków

Powiększ kursor

Podświetlanie linków

Zatrzymywanie animacji

Resetuj ustawienia

Menu dostępności:
Kontrast
Zwiększ rozmiar tekstu
Zwiększ odstęp liter
Używaj czcionek przyjaznych dla dyslektyków
Powiększ kursor
Podświetlanie linków
Zatrzymywanie animacji
Resetuj ustawienia
This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.