Badanie tajemniczego klienta w lubuskich biurach podróży

Realizujący: dr Sabina Ren

Celem badania jest ocena jakości świadczonych usług przez lubuskie biura podróży, na podstawie wizyt bezpośrednich u przedsiębiorców. Wykorzystanie metody tajemniczego klienta pozwala ocenić obsługę według różnych kryteriów, stosując technikę gradacji punktowej.

Menu dostępności:

Kontrast

Zwiększ rozmiar tekstu

Zwiększ odstęp liter

Używaj czcionek przyjaznych dla dyslektyków

Powiększ kursor

Podświetlanie linków

Zatrzymywanie animacji

Resetuj ustawienia

Menu dostępności:
Kontrast
Zwiększ rozmiar tekstu
Zwiększ odstęp liter
Używaj czcionek przyjaznych dla dyslektyków
Powiększ kursor
Podświetlanie linków
Zatrzymywanie animacji
Resetuj ustawienia
This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.