Badanie satysfakcji klienta wewnętrznego w jednostkach administracji publicznej

Zadanie realizowane pod kierunkiem dr Sabiny Ren

Celem badania jest ocena satysfakcja klientów wewnętrznych (pracowników Urzędu), która wpływa pozytywnie na motywację pracowników do lepszej pracy, co ma bezpośrednie przełożenie na jakość świadczonych usług dla klientów zewnętrznych. Przeprowadzenie badań satysfakcji pracowników oraz rzetelna analiza wyników pozwala na podjęcie działań, których efektem będzie podniesienie satysfakcji pracowników poprzez zaspokojenie ich potrzeb i oczekiwań. Poziom zadowolenia z pracy można określić między innymi na podstawie pomiaru pięciu czynników, tj.: wynagrodzenie, awans, nadzór, środowisko pracy, zachowanie współpracowników.

Menu dostępności:

Kontrast

Zwiększ rozmiar tekstu

Zwiększ odstęp liter

Używaj czcionek przyjaznych dla dyslektyków

Powiększ kursor

Podświetlanie linków

Zatrzymywanie animacji

Resetuj ustawienia

Menu dostępności:
Kontrast
Zwiększ rozmiar tekstu
Zwiększ odstęp liter
Używaj czcionek przyjaznych dla dyslektyków
Powiększ kursor
Podświetlanie linków
Zatrzymywanie animacji
Resetuj ustawienia
This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.