Badanie satysfakcji klienta zewnętrznego w jednostkach administracji publicznej

Zadanie realizowane pod kierunkiem dr Sabiny Ren

Celem badania jest ocena funkcjonowania jednostki administracji publicznej przez klientów wewnętrznych przy wykorzystaniu kwestionariusza ankietowego. Przeprowadzane badania uwzględniają ocenę funkcjonowania jednostki z podziałem na obszary, dotyczące między innymi siedziby Urzędu wraz z jego otoczeniem, pracowników Urzędu mających bezpośredni kontakt z klientem, rodzaju sprawy załatwianej w Urzędzie, strony internetowej Urzędu, częstotliwość oraz charakter sprawy załatwianej w urzędzie.

Menu dostępności:

Kontrast

Zwiększ rozmiar tekstu

Zwiększ odstęp liter

Używaj czcionek przyjaznych dla dyslektyków

Powiększ kursor

Podświetlanie linków

Zatrzymywanie animacji

Resetuj ustawienia

Menu dostępności:
Kontrast
Zwiększ rozmiar tekstu
Zwiększ odstęp liter
Używaj czcionek przyjaznych dla dyslektyków
Powiększ kursor
Podświetlanie linków
Zatrzymywanie animacji
Resetuj ustawienia
This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.