
Wyniki ankiet nauczycieli akademickich WAiBN w r.a 2021-2022 semest zimowy.pdf
Wyniki ankiet nauczycieli akademickich WAiBN w r.a 2021-2022 semest letni.pdf
Wyniki ankiet oceny nauczycieli akademickich WAIBN w r.a. 2020-2021 semestr letni.pdf
Wyniki ankiet oceny nauczycieli akademickich WAIBN w r.a. 2020-2021 semestr zimowy.pdf
Wyniki ankiet oceny nauczycieli akademickich WAiBN w r.a. 2019/2020 - sem. letni
Wyniki ankiet oceny nauczycieli akademickich WAiBN w r.a. 2019/2020 - sem. zimowy
Wyniki ankiet oceny nauczycieli akademickich WAiBN w r.a. 2018/2019 - sem. letni
Wyniki ankiet oceny nauczycieli akademickich WAiBN w r.a. 2018/2019 - sem.zimowy
Wyniki ankiet oceny nauczycieli akademickich WAiBN w r.a. 2017/2018 - sem. letni
Wyniki ankiet oceny nauczycieli akademickich WAiBN w r.a. 2017/2018 - sem. zimow
Wyniki ankiet oceny nauczycieli akademickich WAiBN w r.a. 2016/2017 - sem. letni
Wyniki ankiet oceny nauczycieli akademickich WAiBN w r.a. 2016/2017 - sem.zimowy
SEMINARIUM MŁODZIEŻ NA EUROPEJSKIM RYNKU PRACY – STAŻE, PRAKTYKI, STYPENDIA, PRACA, INSTYTUCJE UE
W sobotę 6 maja 2017 r. w godz. 10.30-13.00 w sali 214 budynku Starej Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego odbyło się seminarium „MŁODZIEŻ NA EUROPEJSKIM RYNKU PRACY – STAŻE, PRAKTYKI, STYPENDIA, PRACA, INSTYTUCJE UE”. Wydarzenie zostało zorganizowane przez Centrum Europejskie Uniwersytetu Warszawskiego, Europejski Trybunał Obrachunkowy oraz Polską Fundację im. Roberta Schumana we współpracy z Wydziałem Administracji i Bezpieczeństwa Narodowego Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim oraz CEWSE, PECSA, Instytutem Stosunków Międzynarodowych UW, Instytutem Nauk Politycznych UW oraz Instytutem Europeistyki UW. Seminarium dotyczyło 3 kwestii: jakości kształcenia, praktyk studenckich oraz współpracy na linii uniwersytet – świat biznesu. Współorganizatora – WAiBN AJP – reprezentowała dr Aleksandra Szczerba-Zawada, przewodnicząca Wydziałowego Zespołu ds. Jakości Kształcenia oraz Kierowniczka Zakładu Administracji, która przedstawiła dobre praktyki oraz główne wyzwania w podnoszeniu jakości kształcenia na Wydziale Administracji i Bezpieczeństwa Narodowego AJP. Seminarium pozwoliło wymienić doświadczenia, zidentyfikować problemy młodzieży na europejskich rynkach pracy z różnych perspektyw a także sformułować rekomendacje na przyszłość.
Autor:
dr A.Szczerba-Zawada
Księga Jakości Kształcenia Wydziału Administracji i Bezpieczeństwa Narodowego
Księga jakości.pdf WAiBN
1. Procedura przeprowadzania egzaminów i zaliczeń.pdf
3. Procedura wyboru specjalności.pdf
4a. Procedura PRAKTYK ZAWODOWYCH - profil praktyczny I stopień.pdf
4b. PROCEDURA PRAKTYK ZAWODOWYCH-profil praktyczny II stopień.pdf
5. Procedura przyznawania indywidualnej organizacji studiów.pdf
6. Procedura antyplagiatowa.pdf
8. Procedura oceny stopnia realizacji założonych efektów kształcenia.pdf
77-19 US sposob potwierdzania efektow uczenia sie i przyjecia na studia.pdf
77-19 US zalacznik nr 1 - wniosek o przyjecie na podstawie potwierdzenia efektow uczenia sie.doc
77-19 US zalacznik nr 2 - protokol indywidualny z postepowania.doc
77-19 US zalacznik nr 3 - protokol zbiorczy z postepowania.doc
77-19 US zalacznik nr 4 - rejestr wnioskow.doc
72-19 ZR w sprawie_powołania_komisji_ds._weryfikacji_efektów_uczelnia_się_na_Wydziale_Administracji_i_Bezpieczeństwa_Narodowego_Akademii_im._J.pdf
Interesariusze zewenętrzni współpracujący z Wydziałem Administracji i Bezpieczeństwa Narodowego
1. | Miasto Gorzów Wielkopolski | Dyrektor Wydziału Strategii Miasta Rafał Walentynowicz |
2. | Starostwo Powiatowe w Gorzowie Wielkopolskim | Starosta Magdalena Pędziwiatr |
3. | Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wielkopolskim | Lubuski Komendant Wojewódzki PSP st. bryg. mgr inż. Patryk Maruszak |
4. | Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim | Dyrektor Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Waldemar Gredka |
5. | Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gorzowie Wielkopolskim | Lubuski Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny Dorota Konaszczuk |
6. | Kancelaria adwokacka | Adwokat Natasza Jemielity |
7. | Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Gorzowie Wielkopolskim | Dyrektor Iwona Trzaskowska |
8. | Ośrodek Interwencji Kryzysowej w Gorzowie Wielkopolskim | Dyrektor Jolanta Szynkarczuk |
9. | Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Gorzowie Wielkopolskim | Prezes Przemysław Kledzik |
10. | Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim | Dyrektor Izabela Jankowska |
11. | Miejski Rzecznik Konsumenta | Eugeniusz Kurzawski |
12. | Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wielkopolskim | Komendant nadinsp. gen. Jarosław Pasterski |
13. | Nadodrzański Oddział Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim | Komendant gen. bryg. SG Tomasz Michalski |
14. | Komenda Straży Miejskiej w Gorzowie Wielkopolskim | Komendant Andrzej Jasiński |
15. | Komenda Miejska Policji w Międzyrzeczu | Komendant insp. Paweł Rynkiewicz |
16. | Urząd Dozoru Technicznego w Gorzowie Wielkopolskim | Dyrektor Krzysztof Łybek |
17. | Związek Celowy Gmin MG-6 w Gorzowie Wielkopolskim | Dyrektor Katarzyna Szczepańska |
18. | Wojskowe Centrum Rekrutacji w Gorzowie Wielkopolskim | Komendant ppłk Adam Kotarak |
19. | 17 Wielkopolska Brygada Zmechanizowana w Międzyrzeczu | Dowódcy płk Sławomir Kocanowski |
20. | 2 Stargardzki Batalion Saperów w Stargardzie | Dowódca ppłk Artur Tarnowski |
21. | Wojewódzki Sztab Wojskowy w Zielonej Górze | Szef płk mgr inż. Grzegorz Dyrka |
22. | 12 Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej | Dowódca płk Zbigniew Targoński |
23. | Gmina Przytoczna | Wójt Bartłomiej Kucharyk |
24. | Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu | Starosta Agnieszka Olender |
25. | Związek Lubuskich Organizacji Pozarządowych | Prezes Romuald Malinowski |
26. | Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim | Dyrektor Józef Kruczkowski |
27. | Silcare sp. z o.o w Gorzowie Wielkopolskim | Włodzimierz Gajewski |
28. | Polska Press Sp.z o.o | Prezes Grzegorz Widenka |
29. | Kancelaria adwokacka | adw. Filip Woziński |