Księga jakości
Księga Jakości Wydziału Technicznego
1. Procedura ankietyzacji
Załącznik nr 1 - Wzór ankiety oceny nauczyciela akademickiego.pdf
2. Procedura antyplagiatowa
Załącznik nr 1 - Oświadczenie studenta.pdf
Załącznik nr 2 - Oświadczenie studenta - licencja.pdf
Załącznik nr 3 - Oświadczenie promotora.pdf
Załącznik nr 4 - Instrukcja przygotowania płyty.pdf
Załącznik nr 5 - Procedura antyplagiatowa.pdf
Załacznik nr 6 - Protokół operatora systemu.pdf
3. Procedura dyplomowania
Załącznik nr 1 - Strona tytułowa.pdf
Załacznik nr 2 - Ocena pracy dyplomowej - formularz.pdf
Załącznik nr 3 - Standardy pracy dyplomowej.pdf
Załacznik nr 4 - Oświadczenie studenta.pdf
Załącznik nr 5 - Oświadczenie studenta - licencja.pdf
Załącznik nr 6 - Oświadczenie promotora.pdf
Załącznik nr 7 - instrukcja przygotowania płyty.pdf
Załącznik nr 8 - Zmiana tematu pracy.pdf
Załącznik nr 9 - Przedłużenie terminu złożenia pracy dyplomowej.pdf
Załącznik nr 10 - Oświadczenie o zmianie promotora.pdf
Załącznik nr 11 - Protokół z egzaminu dyplomowego.pdf
4. Procedura hospitacji zajęć
PROCEDURA HOSPITACJI ZAJĘĆ.pdf
Załącznik nr 1 - Wzór arkusza hospitacji.pdf
5. Procedura modyfikowania, tworzenia kierunków
PROCEDURA TWORZENIA MODYFIKACJI KIERUNKÓW.pdf
Załącznik nr 1 - Wykaz dokumentów.pdf
Załącznik nr 2 - Wzór opisu efektów kształcenia.pdf
Załącznik nr 3 - Wzór matrycy efektów kształcenia.pdf
Załącznik nr 4 - Wzór karty przedmiotu.pdf
Załącznik nr 5 - Wzór karty grupy przedmiotów_modułu.pdf
Załącznik nr 6 - Instrukcja uzupełniania karty p_m.pdf
Załącznik nr 7 - Instrukcja uzupełniania grupy p_m.pdf
6. Procedura oceny nauczyciela akademickiego
PROCEDURA OCENY NAUCZYCIELA AKADEMICKIEGO.pdf
Załącznik nr 1 - Arkusz oceny pracy nauczyciela akademickiego.pdf
7. Procedura oceny realizacji założonych efektów kształcenia
PROCEDURA OCENY STOPNIA REALIZACJI ZAŁOŻONYCH EFEKTÓW KSZTAŁCENIA DLA PRZEDMIOTU KIERUNKU.pdf
Załącznik nr 1 - Wzór karty przedmiotu.pdf
Załącznik nr 2 - Wzór karty grupy przedmiotów_modułu.pdf
Załącznik nr 3 - Energetyka - efekty kształcenia.pdf
Zalacznik nr 3 - Informatyka - efekty kształcenia.pdf
Zalacznik nr 3 - MiBM - efekty kształcenia.pdf
Zalacznik nr 3 - Inżynieria bezpieczeństwa - efekty kształcenia.pdf
Załącznik nr 4 - Ocena realizcji efektów - opis efektów kształcenia dla kierunku.pdf
Załącznik nr 5 - sprawozdanie oceny efektów kształcenia.pdf
Załącznik nr 6 - cele kształcenia.pdf
8. Procedura odbywania i dokumentowania praktyk zawodowych
PROCEDURA ODBYWANIA I DOKUMENTOWANIA PRAKTYK ZAWODOWYCH.pdf
Załącznik nr 1 - Oświadczenie o przyjęciu studenta na praktykę_I.pdf
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o przyjęciu studenta na praktykę_MiBm.pdf
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o przyjęciu studenta na praktykę_IB.pdf
Załącznik nr 4 - Oświadczenie o przyjęciu studenta na praktykę_E.pdf
Załącznik nr 5 - Oświadczenie o zatrudnieniu zgodnym z kierunkiem studiów.pdf
Załącznik nr 6 - Oświadczenie dot. działalności gospodarczej_I.pdf
Załącznik nr 7 - Oświadczenie dot. działalności gospodarczej_MiBM.pdf
Załącznik nr 8 - Oświadczenie dot. działalności gospodarczej_IB.pdf
Załącznik nr 9 - Oświadczenie dot. działalności gospodarczej_E.pdf
Załącznik nr 10 - Wzór rocznego sprawozdania z realizacji praktyk.pdf
Załącznik nr 11 - Regulamin i program praktyk - informatyka.pdf
Załącznik nr 12 - Regulamin i program praktyk - inżynieria bezpieczeństwa.pdf
Załącznik nr 13 - Regulamin i program praktyk - energetyka.pdf
Załącznik nr 14 - Program praktyk studenckich - mechanika i budowa maszyn - II stopień.pdf
Załącznik nr 15 - Regulamin praktyk studenckich - mechanika i budowa maszyn - II stopień.pdf
9. Procedura opracowania karty przedmiotu modułu
PROCEDURA OPRACOWANIA KARTY PRZEDMIOTU MODUŁU.pdf
Załącznik nr 1 - Wzór karty przedmiotu_m.pdf
Załącznik nr 2 - Wzór karty grupy przedmiotów_m.pdf
Załącznik nr 3 - Instrukcja uzupełniania karty p_m.pdf
Załącznik nr 4 - Instrukcja uzupełniania grupy p_m.pdf
10. Procedura planowania działalności dydaktycznej
PROCEDURA PLANOWANIA DZIAŁALNOŚCI DYDAKTYCZNEJ.pdf
Załącznik nr 1 - Wzór tabeli do zatwierdzenia liczby grup.xls
11. Procedura przeprowadzania egzaminów i zaliczeń
PROCEDURA PRZEPROWADZANIA EGZAMINÓW I ZALICZEŃ.pdf
12. Procedura przyznawania indywidualnej organizacji studiów
PROCEDURA PRZYZNAWANIA INDYWIDUALNEJ ORGANIZACJI STUDIÓW.pdf
Załącznik nr 1 - Wniosek o przyznanie indywidualnej organizacji studiów.pdf
Załącznik nr 2 - Dedcyzja o przyznaniu indywidualnej organizacji studiów.pdf
13. Procedura przyznawania świadczeń pomocy materialnej
PROCEDURA PRZYZNAWANIA ŚWIADCZEŃ POMOCY MATERIALNEJ STUDENTOM.pdf
Załącznik nr 1 - Wniosek o przyznanie pomocy materialnej - stypendium socjalne.pdf
Załącznik nr 2 - Wniosek o przyznanie pomocy materialnej - zapomogi.pdf
Załącznik nr 3 - Wniosek o przyznanie stypendium Rektora dla najlepszych studentów.pdf
Załącznik nr 4 - Wniosek o przyznanie stypendium specjalnego dla osób niepełnosprawnych.pdf
14. Procedura rekrutacji
Załacznik nr 1 - Warunki rekrutacji_nowa matura 2018-2019.pdf
Załacznik nr 2 - Warunki rekrutacji_ stara matura 2018-2019.pdf
Załacznik nr 3 - Warunki rekrutacji_ studia drugiego stopnia 2018-2019.pdf
15. Procedura skreślenia studenta z listy studentów
PROCEDURA SKREŚLENIA Z LISTY STUDENCKIEJ.pdf
Załącznik nr 1 - Oświadczenie o rezygnacji ze studiów.pdf
16. Procedura wyboru przez studenta modułu lub przedmiotu obieralnego
PROCEDURA UDZIAŁU STUDENTÓW W ZAJĘCIACH DO WYBORU.pdf
Załącznik nr 1 - Wzór karty wyboru modułu uzupełniającego.pdf
Załącznik nr 2 - Wzór karty wyboru przedmiotu obieralnego.pdf
17. Procedura wyboru specjalności
PROCEDURA WYBORU SPECJALNOŚCI.pdf
Załącznik nr 1 - Formularz wyboru specjalności.pdf
18. Procedura wydawania decyzji przez Dziekana
PROCEDURA WYDAWANIA PRZEZ DZIEKANA DECYZJI W INDYWIDUALNYCH SPRAWACH STUDENCKICH.pdf
Załącznik nr 1 - Wniosek o podjęcie studiow na drugiej specjalnosci.doc
Załącznik nr 2 - Wniosek o zmianę specjalności w ramach kierunku studiów.doc
Załącznik nr 3 - Wniosek o zmianę formy studiów.doc
Załącznik nr 4 - Wniosek o indywidualny plan studiów.doc
Załącznik nr 5 - Wniosek o przeniesienie do innej uczelni.doc
Załącznik nr 6 - Wniosek o przeniesienie z innej uczelni.doc
Załącznik nr 7 - Wniosek o urlop długoterminowy.doc
Załącznik nr 8 - Wniosek o urlop krótkoterminowy.doc
Załącznik nr 9 - Wniosek o zwolnienie z zajeć.doc
Załącznik nr 10 - Wniosek o odbycie praktyki w innym terminie.doc
Załącznik nr 11 - Wniosek o usprawiedliwienie nieobecności na egzaminie.doc
Załącznik nr 12 - Wniosek o zaliczenie komisyjne.doc
Załącznik nr 13 - Wniosek o egzamin komisyjny.doc
Załącznik nr 14 - Wniosek o rejestrację z długiem kredytowym.doc
Załącznik nr 15 - Wniosek o zgodę na powtarzanie semestru lub roku.doc
Załącznik nr 16 - Wniosek o przedłużenie terminu złożenia pracy dyplomowej.doc
Załącznik nr 17 - Wniosek o indywidualny termin egzaminu dyplomowego.doc
Załącznik nr 18 - Wniosek o wyznaczenie drugiego terminu egzaminu dyplomowego.doc
Załącznik nr 19 - Wniosek o zmianę grupy ćwiczeniowej_lab.doc
Załącznik nr 20 - Wniosek o zmianę promotora.doc
Załącznik nr 21 - Wniosek o wznowienie studiów.doc
19. Procedura wydawania decyzji przez Rektora
PROCEDURA WYDAWANIA PRZEZ REKTORA DECYZJI W INDYWIDUALNYCH SPRAWACH STUDENCKICH.pdf
Załącznik nr 1 - Wniosek o kolejne przedłużenie terminu złożenia pracy dyplomowej.pdf
20. Procedura zwalniania studentów z opłat
PROCEDURA ZWALNIANIA Z OPŁAT STUDENTÓW.pdf
Załącznik nr 1 - Wniosek o zwolnienie z opłat - wyniki w nauce.pdf
Załącznik nr 2 - Wniosek o zwolnienie z opłat - trudna sytuacja.pdf